۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 97724

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: خرید و فروش سهام عدالت با سه شرط تبدیل شرکتهای سرمایه گذاری استانی به سهامی عام، تصویب اساسنامه مورد تائید بورس و افزایش سرمایه در سال 92 ممکن خواهد شد.

سه شرط معامله سهام عدالت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمدرحیم احمدوند گفت: سازمان خصوصی سازی آمادگی دارد تا به میزان مبالغی که از محل سود شرکتهای سرمایه پذیر سهام عدالت دریافت و به حساب خزانه بابت اقساط دولت واریز و همچنین به میزانی که مورد تخفیف قرار گرفته است، سهام را از وثیقه آزاد نماید تا خرید و فروش سهام عدالت به نسبتی که از وثیقه آزاد شده است امکانپذیر گردد.
وی افزود: این امر در گرو تبدیل ماهیت حقوقی شرکتهای سرمایه گذاری استانی از حالت «سهامی خاص» به «سهامی عام»، تصویب اساسنامه نمونه و مورد تائید سازمان بورس و اوراق بهادار و افزایش سرمایه این شرکتها به نسبت تعداد مشمولان سهام عدالت هر استان می باشد.
به گفته معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، در راستای ورود شرکتهای سرمایه گذاری استانی به بازار تاکنون 22 شرکت سرمایه گذاری استانی تغییرات فوق را انجام داده اند و بقیه شرکتهای سرمایه گذاری در حال سپری نمودن مراحل و تغییرات یاد شده هستند که با انجام این مراحل خرید و فروش سهام عدالت تا سال آینده امکانپذیر میشود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.